21 mars 2011

vinnare i utlottningen



Klockan har slagit midnatt och jag vill passa på att tacka alla er som varit med i utlottningen och som lämnat så fina gratulationer och hälsningar. TACK! Nu är företaget igång på allvar och flera föreläsningar är redan bokade!
Väck mig inte om jag drömmer...: )

Och vinnaren då...
Jo det blev Louise grattis! Du får välja valfri bild inne på millandantesign och maila mig din adress.
Louise har jag följt genom hela mitt bloggande och genom hennes utbildning till butikskommunikatör. Hon är en duktig sådan och även en väldigt duktig fotograf från Helsingborg! Du hittar hennes blogg här

12 kommentarer:

  1. Supergrattis til vinnaren!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis till den lyckliga vinnaren!
    Ha en bra dag! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Wow wow wow vilken lycka!!!! Åååå tack! Nu ska jag försöka bestämma vinsten :)
    Å tack för de fina orden.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis, till dig som drog högsta vinsten här =D

    Milla till Milla - Välkommen som följare hos mig =D
    Önskar dig en fin vecka, kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till vinnaren. Lyllos Louise :)

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Stooooort grattis till vinnaren! Såå avis!!
    Fast vi ska bara ta och flytta först, sen kommer jag beställa en bild från dig - du har så snygga mönster! Måste bara se var vi tar vägen först, vilken som skulle passa bäst.

    Och förresten, såg din andra sida - herregud människa!! Du måste verkligen vara den starkaste kvinnan på jorden! Helt förstummad över vad du gått igenom, all heder åt dig, Camilla!!

    Stooora kramar till dig och tack för en mycket fin utlottning!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling, jag vann något annat ;)så jag blev inte helt lottlös...
    Vad härligt att höra att det går bra för företaget ditt :)
    Sköt om dig, kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren av ditt FINA pris!!! =D

    Nu längtar vi efter lite mer VÄRME - ja. Och snart skall den ju komma!!! =D

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till Louise som hade turen med sig den här gången och tack för tävlingen Milla!

    Ha en trevlig vecka!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  10. Vad spännande med företaget! Låter perfekt att du redan har full planering med föreläsningar :)) Grattis!! Och stoort grattis till vinnaren också, jag är sjukt avis, haha.

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren!
    Fin tävling du hade:)

    Kram Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...