04 januari 2017

Pro360 dag 4


Inte bästa bilden - det blev liksom aldrig ljust på kontoret idag...
Men till vänster skymtas ett par print som hänger på tork och skärskådande.
Tänkta till nästa kollektion - som släpps vilket år som helst;)


I natt sov jag som en stock
tack och lov - sömnen är verkligen viktig
är ju inte 20 längre;)


Sedan stod mycket på agendan 
både privat och i företaget
föreläsningarna drar snart igång
och jag arbetar mot deadline i ett annat samarbete

precis då
kommer projekt Pro360 till hjälp

Jag väljer
plötsligt
m e d v e t e t 
att bryta arbetet

Jag trotsar vädret
ingen snö då - men isande kallt
och ger mig ut på en timmas promenad

Sedan undrar jag hur jag kunnat prioritera bort detta 
de dagar då tiden egentligen inte funnits
det är ju DÅ jag behövt dem som mest

Och resten av arbetet 
gick ju sedan så mycket fortare 
och lättare 

Energin räckte även till att jobba över
i ateljén
och det kan jag ju nästan inte kalla arbete
när det flyter på vill säga

för då hamnar jag i flow
och bara är


Så Pro360 dag 4 - promenad och skapande


Och ja 
den där kreativiteten
som vi alla besitter
den ÄR en energihöjare
och det var ju bl.a. av den anledningen 
jag tog med den skapande delen i företaget
när jag startade 2011

En ny kollektion grafiska print är på gång
i ganska långsamt tempo som vanligt


Idag också lite bilder av
Agneta Dellefors

Agneta är en fotograf som inspirerar mig så mycket
att ett par av hennes bilder 
numera finns i webbutiken.


Snöblandat regn

A litte man with the big heart



Flow!

Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...