23 september 2018

Hur ser kreativiteten ut?


Hur ser kreativiteten ut?
.
Inte allt som är gratis, tillgängligt för alla och gör gott för hälsan. 

Kan en bli professionell  blomsterplockare tro?



Och det där spillet som blir över... det åkte i komposten idag, men spana in hos kreativa @hannawendelbo på Intagram och se vad det hade kunnat bli. Blomsterspill till blomsterpill och vacker meditativ konst! 



Jag är så nyfiken. Vad gör ni när ni är kreativa? Prioriterar ni det? Eller hamnar det långt ner på listan? Nyfiken då jag snart igen ska hålla en kurs med fokus på kreativitet. Och för att jag själv tappade min kreativitet under småbarnsåren. Med katastrofala följder. 

Vill ni inte skriva här så får ni gärna maila mig på info@millandante.se

Hur förhåller ni er? Vore så glad för era svar! Tack!

Kram Camilla

3 kommentarer:

  1. En kurs i kreativitet skulle verkligen behövas just nu.
    Har tyvärr tappat bort all pyssellust för några år sedan. Eller... pysseltarmen drar ibland men jag kommer liksom inte tillskott tyvärr.
    ///Laila
    http://tillklippt.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Blommor och växter är där jag får utlopp i dagsläget. Hade gärna haft fler och andra men mäktar inte annat. Men blommorna ger mycket och jag är tacksam för det.

    SvaraRadera
  3. Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...