05 maj 2014

Vinnaren av en weekend i Visby

Vinnaren av en weekend i Visby


Visbylägenheter har nu dragit en vinnare... 

GRATTIS

Anna

(du med kommentar nr 14)

Du har vunnit en weekend för två i vackra Visby



 Anna sa...
www.visbylagenheter.se
Kajsarporten
4 st lägenheter
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, 
hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, .....




Kontakta mig Anna så jag kan leverera 
dina kontaktuppgifter till Visbylägenheter


TACK
till alla er som deltog i tävlingen
Ni får allihop rabatt på en weekendbokning 
hos Visbylägenheter under maj och juni


Kram Milla


5 kommentarer:

  1. Tack för den jättefina tävlingen!
    Det var inte min tur denna gången,
    men jag gratulerar vinnaren till en riktig lyckovinst och hoppas att det blir en toppenweekend!! det kan ju knappast bli annat på underbara Gotland.

    kram lisa

    SvaraRadera
  2. Hej Milla!

    Vilken vinst! Du är en generös själ du vännen. Ett stort grattis till vinnaren.

    Jag hoppas att allt är bra med dig och att skaparlusten och kreativiteten flödar ikapp med majsolen?

    Här i söder är det sommar. Redan. Ljuvligt men jag hänger knappt med i svängarna. Får stanna upp. Andas. Njuta. Prioritera. Men livet är gott. Riktigt, riktigt gott.

    Ta hand om dig du fina.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Wow vilken underbar vinst!! Stooort grattis till den lyckliga vinnaren!

    Många torsdagskramar från aka

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren!
    Själv hann jag inte ens vara med och tävla :) Det är lite mycket nu...

    Hoppas att allt är fint med dig! Saknar dig, hoppas vi ses snart!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  5. Congratulation to the winner you deserve the price and hope someday i could win too and hope to win in our raffle things in a battery shop in Helsinki Finland.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...